✿˙·٠•man manam to toyi•٠·˙✿

دیوانه می گوید:((من آبراهام لینکلن هستم.))فرد عصبی می گوید:((کاش من ابراهام لینکلن بودم.))و آدم سالم می گوید :((من منم ،تو تویی)) فردریک پرلز

                                                    سلام

کسایی که عاشق کوروش هستند میتونن به ادرسی که بهشون میدم برن و قسمت تلنگر رو بخونند این داستان درمورد کوروش هست مطمئن باشید پشیمون نمیشید اگه به من اطمینان داری حتما حتما یه سری به این ادرس بزن من که خیلی خوشم اومد شما هم ببینید.این وبلاگ یکی از بهترین وبلاگ هایی هست که من دیدم مطالب دیگش هم هست که اوناهم خیلی قشنگن اگه خواستید میتونید تو قسمت پیوند ها روی کلکل دختر پسرا کلیک کنید . واقعا مطالب جالبیه .

اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت12:01---13 فروردين 1393
www.golnazchat.com

محمد علی خاکباز
ساعت18:18---1 شهريور 1392
سلام ببخشید لطفا یا لینک بزارید یا حداقل کپی.

سعید
ساعت18:18---1 شهريور 1392
سلام خوبی؟ وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنیااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1398برچسب:,

] [ 17:57 ] [ fateme ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه